miercuri, 18 noiembrie 2015

Romania plina de praf si caldura

Ma doare capul! Rau! De la caldura si de la aerul conditionat. Imi bate soarele in cap prin parbriz si in acelasi timp jetul rece de aer ma loveste in fata. Combinatia e naucitoare. Pur si simplu sunt atat de ametit incat abia am condus pana aici.

Mai am de condus azi asa ca ma gandeam sa trag pe drepata ca tiristii, pana se mai racoreste sau macar pana nu mai bate soarele. Am fost in Galati. Am constatat ca soferii galateni habar n-au sa conduca. Sau i-a lovit pe toti caldura asa de tare incat fac prostii incredibile. Dar nu vorbesc numai de intoarceri pe linie dublu continua sau momente in care ti se taie fata si esti obligat sa franezi la maxim ca sa eviti un acrosaj, sau la treceri pe rosu, la neacordare de prioritate.

Ma refer la nesimtire crasa in trafic, lipsa de respect, prostie dusa la maxim. Spun acum despre galateni pt ca am traversat orasul lor de 2 ori. Dar situatia e generala. Si in Braila s-a intamplat la fel. Si dimineata la 5.30 in Bucuresti. Desi erau doar 3 masini pe strada. Oamenii n-au pic de respect pt cei de langa ei, n-au pic de respect nici pentru ei insisi. Claxoneaza ca apucatii cand se face verde la semafor desi masina din fata nu a intarziat la plecare. Claxoneaza de fapt in orice imprejurare. Mi s-a facut o sila! Nu mai suport traficul asta infernal compus din masini conduse de oameni care se comporta ca animalele!

Conducand si vazand prostie dupa prostie, mi-am adus aminte de un episod exemplar din germania. Stateam pe prima bada a unei alei de aproximativ 2 km care ducea intr-o parcare a unei expozitii uriase. Coada de masini se intindea pe toata lungimea aleii dar era ocupata doar o banda. Cu toate astea nimeni nu iesea din coloana sa depaseasca pe banda libera ca sa intre in fata. Si toate masinile care veneau de pe sosea, se asezau cuminti pe prima banda la coada. NIMENI! In 7 zile in care am stat la coada aia dimineata n-am vazut nici macar o masina facand depasirea. Respect? Cultura? Educatie? Nu stiu! Oricum ceva ce noi nu avem. In mod sigur.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu